חה"כ אורבך: "המסרים של שקד מעורפלים; היא צריכה לעשות שינוי"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ אורבך: "המסרים של שקד מעורפלים; היא צריכה לעשות שינוי"

    ח"כ ניר אורבך ב"קול חי": "אני מקווה שיהיה לי למי להצביע. הליכוד זו אופציה. אמרתי לאיילת שקד שעשתה כמה מהלכים לא נכונים, כמו המסרים המעורפלים שלה בעניין 'ימין ממלכתי', בטח אחרי מה שעברנו'. קהל היעד שלה לא ברור, כמו שהמסרים שלה לא ברורים"

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניר אורבך שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על הבחירות הקרובות. "אני כנראה לא אתמודד בבחירות. מקווה שיהיה לי למי להצביע. המצב כרגע מורכב. הליכוד אופציה מבחינתי אבל הם צריכים לעשות כמה פעולות. גם שקד צריכה ללכת לכיוון מסוים אם היא רוצה שאנשים ממרכז הציונות הדתית יצביעו לה. היא עשתה כמה מהלכים לא נכונים בעיני. אי אפשר להמשיך להיות מעורפלים במסרים. המסרים שלה לא ברורים, קהל הידע שלה לא ברור".

    הוא התייחס להקמת הממשלה הנוכחית: "הייתי במקום שידע שאין אפשרות להקים ממשלת ימין. אני משכתי את החתימה בניסיון להחלפת יו"ר הכנסת. חיכיתי חמישה ימים שיצטרפו עריקים ואף אחד לא הצטרף. הייתי שם. לפחות בחלק הראשון של הממשלה הלכנו לכיוונים חיוביים לדעתי".

    לדבריו "הייתי בנקודה שצריך להכריע, היה את הכאוס של מדינה ללא תקציב. במהלך השנה ככל שהתגבר המהלך של ההסתמכות על המשותפת אמרתי שהניסוי נכשל. עמדתי על הרגלים האחוריות בכמה נושאים ולכן הם לא קרו. איילת לא עשתה מהלך דומה לשלי, היא עדיין בממשלה הזו ואני יכול להבין את הקושי להצביע לה".



    0 תגובות